Formamidine Acetate Usu: cumpostu chjave in l'intermedii farmaceutichi

L'acetamidina, cunnisciuta ancu com'è acetato di formil hydrazine, hè un intermediariu impurtante in a sintesi organica.Hè largamente utilizatu in a produzzione di farmaci, prutezzione di e piante, insetticidi, tiourea è altri chimichi.I seguenti sò l'usi principali di l'acetate di formamidine:

1.In u campu farmaceutic, l'acetate di formamidine pò ièssiri usatu comu un intermediate in droghe di prescription, over-the-counter droghe, è prudutti agriculi genetically mudificati.

2. L'acetate di formamidine pò esse usatu cum'è un prutettore di a pianta per cuntrullà u crescita è a ripruduzzione di e malatie di e piante, erbaccia, insetti è altri pesti.

3.In u campu di l'insecticidi, l'acetate di formamidine pò esse usatu cum'è repellente per cuntrullà in modu efficace a crescita è a ripruduzzione di insetti, cum'è u cuttuni di cuttuni è u cuttuni.

4. Acetamidine pò ancu esse aduprata per riazzioni specifiche in sintesi urgànica, cum'è reazzioni d'ossidazione è alchilazione.

Jiangsu Hongsi Pharmaceutical Technology Co., Ltd. hè una impresa di punta in a pruduzzione domestica è a supply of formamidine acetate.L'acetate di formamidina hè un compostu chjave in l'intermedii farmaceutichi, l'intermedii di pesticidi è certi chimichi fini.A cumpagnia hà un capitale registratu di 10 milioni di yuan, una forza tecnica forte, un equipamentu cumpletu, una gestione standardizzata, una consegna pronta, una garanzia di qualità è un serviziu orientatu.

Formamidine acetate hè principalmente utilizatu in a sintesi di composti biologicamente attivi.Hè un precursore per a sintesi di parechji prudutti, cum'è droghe antineoplastiche 4-hydroxy-5-fluoropyrimidine, droghe antifungali cyclohexapeptide, trichloropyrimidine è altri cumposti.L'acetate di formamidina hè una classa impurtante di composti di acetate di metilamina, chì anu una larga prospettiva di sviluppu è u valore d'applicazione in u sviluppu è a sintesi di novi droghe.

L'acetate di formamidina hè un sali urgànicu cù a formula chimica C3H7N2O2.U compostu hè un solidu cristalinu biancu, facilmente solubile in acqua.Hè principarmenti preparatu da a reazzione di formamidine è l'acidu acìticu.A formamidine hè furmata da a reazzione di l'ammonia è l'acidu formicu, mentri l'acidu acìticu hè ottenutu da l'oxidazione di l'etanol.

Formamidine acetate pruduciutu da Jiangsu Hongsi Pharmaceutical Technology Co., Ltd hà alta purità è alta qualità.A cumpagnia hà stabilitu un sistema strettu di cuntrollu di qualità per assicurà chì i prudutti rispettanu i standard.Garantisce una consegna puntuale è un serviziu eccellente à tutti i clienti.

In riassuntu, l'acetate di formamidine hè un compostu impurtante in l'industria farmaceutica.Hà una larga prospettiva di sviluppu è u valore di l'applicazione in u sviluppu è a sintesi di novi droghe.Jiangsu Hongsi Pharmaceutical Technology Co., Ltd. furnisce i clienti cù acetate di formamidine d'alta qualità è serviziu eccellente.Hè un cumpagnu ideale per i clienti chì necessitanu formamidine acetate per u sviluppu di droghe o attività di ricerca in relazione.


Tempu di Postu: 27-Mar-2023